* HELLO FOLLOWERS *

Wednesday, April 1

> goreng pisang cheese !

tak tahu kenape hari nih tibe tibe tekak nak makan goreng pisang cheese ! balik sekolah tadi , terus ajak cikgu-cikgu nih pegi .. terus semua tak fikir panjang ! decide , pegi ramai ramai , naik satu kete ..



sebab kitorang memang dah lapar sangat ! taknak bungkus .. sebab semua nak makan kat situ jugak .. alasan , nanti balik tak dapat nak menikmati betol-betol .. anak kacau lah , anak buah kacau lah .. macam macam sangat ! so sampai je kedai , duduk , then terus oder ... wei sedap !!

lokasi nye dekat durian daun je .. ade orang cakap kat tempat lain pon sedap jugak .. tapi kisahnye , kitorang hanye tahu yang kat sini jek ..  so , sini je lah yang kitorang pegi .. aku oder cheese chocolate . ade yang oder chocolate strawberry .. haa tuh je yang aku tawu .. 

mesti korang semua terliur kan ?? ahaaaaa .. itu point aku actly ! :)

ok bye ! i love u girls ...
publish . 

1 comment:

Cik Mun said...

nampak sedap sangat..