* HELLO FOLLOWERS *

Tuesday, March 31

> tanda-tanda orang tu bukan jodoh awak

Hye korang !   mesti korang takot nak bace entry nih kan ??   haaa, gile nak bace ?    tengok title pon dah menyeramkan ..  ye tak ?  hikkss :)




sebenarnye aku dapat title nih daripada blog acik ..  kenal tak ? kalau ade yang tak kenal  , korang boleh klik sini  .. so kat situ la aku dapat idea nak share dengan korang  !   heyyy acik  !  sepet promot blog kamu !  ahaaa :)

back to the point  .. tanda tanda si tuttt bukan jodoh kamu !  ok jom same same kite perhatikan  .. jeng jeng jeng !! bismillahirrahmanirrahim ....

1 . korang simpan kesemua senarai tentang semua perkara yang korang tak suke pada diri dia .. kerana nak jaga hati dia , korang hanye simpan rapi kat dalam hati .. sanggop tak bagitahu hanye sebab sayang ..
aduh !  sakit nye tuh disni  .. huwaaaaa  =__=

2 . selalu menjauhkan konflik .. maksud nye kat sini , korang selalu elak kan or jauh kan diri daripada masalah .. bukan mencari jalan punyelesaian .. nampak tak kat sini  ?  maksud nye , korang lebih sanggop pendam masalah yang korang hadapi berbanding duduk berbincang antara satu sama lain .. 
hanye sebab ?? hurmm hanye sebab taknak berlaku konflik  .. haiyokk .. bahaya tu sayang  .. 

3 . dia tak pernah hiraukan kesihatan kamu .. contoh , dia tahu korang tak bole minum ais .. tapi dia tetap oderkan korang air batu ... hurmmmm .... nak marah ke nak diam  ? ngeee =___=

4 .  sentiasa mahu korang berubah ..  haaaa , part nih yang sakit sikit nih .. bile si dia sentiasa nak yang terbaik dari korang ,  sedangkan dia sendiri tak pernah ubah diri dia ... so kat sini korang boleh fikir .. sampai bile nak macam tuh  ??  *hashtag!! tiada manusia yang sempurna .. :)

5 .  bila dia tak percaya kan korang .. heyy helloww ..  macam mane nak memalui hubungan each other kalau takde sifat percaya ??  kalau korang je yang percaye dia , tapi dia tak percaye korang , korang rase adil ke tu ?  
benda boleh fikir kan ? so kalau dia tak boleh fikir macam mane yang korang fikir , jangan kahwin skarang hokey .. sebab korang kene tunggu dia matured dulu .. ahahahaha ...  *sepet gurau ! 

6 . dia tak pernah sokong ape yang korang suke  !  haaa , nih lagi parah .. sebab selalu nye kite lebih perlukan sokongan daripada orang yang kite sayang berbanding kawan2 .. am i right ? tapi macam mane kalu orang yang kite sayang tak pernah nak sokong kite ?  alaaa, kesian nye ! :(

7 . bila dia tak menghargai ape yang korang buat untuk dia ..  contoh !  korang belikan dia baju .. pastu dia komplen .. ' alaaa , kain nih panas laa .. lain kali nak beli tanye laa dulu .. nih tak , main beli je '  .. 
haiyokkk ! rase nak lempang tak muke dia tuh ?? bia berpusing 360 darjah ? weeeee =__=

8 .  bila dia sentiasa buat kamu sedih  ... hey girl , cinta tuh bukan sesuatu yang menyakitkan .. tapi bile kamu sakit sebab cinta , tanye diri kamu balik , inikah cinta yang korang cari ? 
kamu berhak utk bahagia .. dan kalau bahagia tuh tiada dengan orang yang kamu sayang tuh .. berbaloi ke kamu masih bersama dia ? 





tepuk dada , tanye hati ... 
sayang kan diri sendiri dulu sebelum sayang orang lain ..

publish .

1 comment:

Aku Penghibur said...

wahhh terima kasih ye ^_^ kerana letakan backline

Jom Vote blog acik bagi msmw