* HELLO FOLLOWERS *

Sunday, April 12

> Jawapan kenape kite berjumpa orang yang salah .

salam untuk semua pembaca .. 



' Ya Allah '
Kau yang maha mengetahui segalanya 

bila kehadiran aku hanya mengganggu hatinya,
tidak membawa kebaikan padanya,
maka, pisahkanlah kami biarpun kami terluka.

bila aku tak layak dan bukan yang terbaik untuk dirinya,
maka jauhkanlah aku darinya.

bila aku bukan yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agamanya,
maka jarakkan lah kami agar tidak timbul rasa yang mengundang kecewa.

bila aku bukan yang terbaik,
bila aku bukan yang tercatat di dalam takdir,
dan bila dia berhak mendapat yang lebih baik,
maka jarak kan kami, pisahkanlah kami.

setiap pertemuan, mesti akan ada nya perpisahan...macam tuh la jugak dengan cinta...

sebelum kite berjumpa dengan jodoh yang baik, Tuhan akan temukan kite dengan orang yang salah dulu..barulah kite akan berjumpa dengan orang yang betol2 telah dijodohkan...

ramai yang tanye kenape mesti macam tuh..?? meh sini i nak jawab!.. 

--->  supaye bile kite berada di samping suami kite nanti, kite akan rase dia adalah orang yang paling layak untuk kite...bukan orang lain . 



** terima kasih utk mR cOol ( nick name ) 
dia seorang yang i penah kenal kat Ym ( yahoo massenger ) dulu .. seorang yang menetap kat mesir ... dekat 8 tahun dah tak dengar khabar dia ..  thanks awak sebab sudi nasihat seperti abg dan adik ^_^ 

-nota kecik :: actly i penah post entry ni dulu ... tapi hari ni i post lagi .. sebab i suke bace ayat nih :)

Publish . 


3 comments:

Sue Izza said...

ya betul tu supaya kita hargai suami sebab dia lah org yang betul kita jumpa drpd org yang salah tu

Cik Sepet said...

yesss ... you're rite girl !
kite akn jumpe org yg betol daripada org yg salah ! :)

Bro Ley said...

Betul tu...allah lg tahu apa yg terbaik utk kita. Kadang2 benda yg kita x suka tu la yg terbaik utk kita.