* HELLO FOLLOWERS *

Sunday, July 22

> ramadhan Oh ramadhan

assalammualaikum :)


pejam celik, pejam celik. . ramadhan datang lagi. .alhamdulillah kerana Allah masih lagi bagi aku dan korang semua peluang untuk bernafas dan merasai nikmat ramadhan. .syukur Ya Allah :)


dah masuk hari ke2 puase. .nasib baik hujan hari nih. .so, tak ade lah rase haus sangat. .sebab asik dok melingkau jek atas katil. . hehehehe :) 


paling best sebab bangon2 tido jek terus bergayut dgn mR lucky. .hehehe. .*hati berbunga2. .ceewaahh! :) terase macam semakin hari semakin sayang pulak. .aduhai hati, sabarlah. .semoga terbuka hati dia untuk melangkah ke hadapan. .ngeeeeee~  
tapi kan, sebenarnye aku jeles sebab dia dah pegi tengok baju raya. .tak tunggu aku pon! huhh. .tapi tak ape lah sebab nanti kitorang nak pegi shopping raye shame2. .hehehe :) 
*kite ade suprise nak buat untuk dia raye nih. .tapi tak boleh bagitahu sekarang. .yelah, name pon suprise kan? heeee :) tapi dia tak dapat cuti pagi raye. .takpe, kite tetap tunggu die kat sini ^__^


~ awak. . . awak jage diri baik2 tau. .jage kesihatan. .sy sayang awak sorang jek! :)


kate nye, dia org key ell.... ahahaha

4 comments:

Aina Sofea said...

Singgah sini ... Tajuk entri kitew same la .. Jenguk sini http://ainasofeadiary.blogspot.com/2012/07/ramadhan-oh-ramadhan.html

Anonymous said...

ehem3...suprise kasi gempak na...huhu.. t nk tgk bj raya sama2 gak..
-mia-

Edy Fee said...

hehehe romantiknye bulan2 pose ni

O.R.A.N.G.E said...

sweet je pixca tue...
jom2 tgok sini plak

http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2012/07/awk-klang-saia-terengganu.html