* HELLO FOLLOWERS *

Friday, April 3

> GST pada minuman ? perlu ke ?

dengar kate GST tak kan dikenakan untuk segala jenis makanan dan minuman .. betol kan ? ke aku yang salah faham ?

sebab ape yang buat aku confused , tadi balik sekolah , tibe tibe tekak nih mengade ngade nak minum cool blog pulak .. so , takyah nak fikir panjang bagai ... aku terus pegi same same dengan cikgu cikgu yang lain ..

order macam biase jek .. bayar pon macam biase .. takde nak check resit bagai .. sebab aku bukan jenis yang suke check check nih ... time dalam kerete , kawan aku yang perasan kat resit tuh ade tulis GST .


haaaa .. dah kenape minumam ade GST ? even 0.52 Sen ... ! bukan tuh masalahnye ..
tapi persoalannye , kenape ade nye GST pada minuman ?
atau aku yang salah faham selame nih ? hoooo aku confused sekejap ...

ohhh please ..... huraikan .....

publish .


No comments: