* HELLO FOLLOWERS *

Tuesday, March 20

> surprise !!

holaaa ....  meh sini aku nk story . nak tahu aku pegi mane weekend ari tuh ? hurmm.. - ULU BENDUL - korang tahu ke kt mane ? hikhikhik :) kt nogori sembilan daaa :)


macam nih cerite nye, mule memang aku sgt excited nk pegi .. sebab nye time nih la kitorang nk tenang kn fikiran sambil berendam mengecutkan badan kan ? dan sebab lain yang buat aku excited, mestilah sebab yang pergi , semuanya ladies ! so, sebab tuh lah aku sangat seronok menanti hari ahad.. 

tapi akhirnye, ape yang dirancang, semua nya kecundang! cehh! ayat nak sadis .. ahaa :) 

hurmm.. Eza & Ayu tak dapat nak pegi atas sebab2 tertentu..bile dah macam nih, aku memang dah tak ade mud la nak pegi .. then aku pon cakap dengan mia, aku nak pospon jek...

tapi si mia nih pulak .. tetap jugak nak pegi .. !! dalam mase yg same, aku pon sebenarnye berat nk cancel piknik nih sebab hawa da lame sangat tunggu nak deting dengan aku.. 

lagi lah aku rase serba salah dengan die.. ! akhir nye, tekad ! ok, aku teruskan piknik di air terjun Jeram Toi .. nih ade lagi satu kisah.. aku memang dah set nak pegi jeram toi.. sebab tempat die memang agak syok walaupon toilet die spoil sket .. 

last2 tukar plan .... --> air terjun ulu bendul :) ok, aku on jek.. janji best ! ok laa.. aku puas hati kat sane :)




tibe kat sane nak tahu ape jadi ?? haa,, tengok laa .. tak nak bagitahu :p



rupe2 nye suprise untuk bfday aku ! dah comfirm la aku terharu ! teruja ! macam2 la ! credits untuk lovely sis, mia and lovely bff, hawa :) 

niat asal nye kitorang nak shoot kat air terjun nih.. tibe2 ... hujan turun dengan lebat nye ! tapi naseb baik hujan turun time kitorang dah nak sampai toilet nak mandi ! so tak heran la kalau hujan pon. ! sebab kitorang da puas berendam ! eeheee :)

time aku dengan mia otw nak balik melaka, ntah macam mane, boleh pulak kitorang ternampak pantai port dickson!!! haaiisshh,, ape lagi..tibe2 mOOd nak shoot datang balik.. so, ehemm, ehemmm laaa :)


thanks yang teramat sangat untuk semua si sayang2 yang comeyy lagi chantek! untuk hadiah yg sgt bermakne untuk saye ! ^_^ bertambah lagi koleksi tddy bear!!

* saye hepy sebab dapat 2 kek dari kawan saye! cume pizza je belum dapt lagi...tunggu super X dah gaji, baru boleh tuntut! itu pasti .. :) and 1 lagi, sedang tunggu encik hati datang mlaka lagi..baru boleh mintak perfume! :)




7 comments:

hanis said...

best nyee.... :D
sedap pulak tgk kek tuu... :D

Iera balqis said...

wahhh ! best nya ade surprise..birthday plak tu di surprisekan tu..hehe..happy belated day sys..huhu..anyway done follow & komen ur entry..hit me bak..tq =)

Shafiq said...

Lapor Plak Tengok Kek Tu..Happy Belated Birthday..

Jannah said...

suka lah payung tuu :)))

btw, done follow. hit me back okay?

Sayidah Nafisah Ruslan said...

happy belated bufday! :)
meriahnye.. hehe

sitirohaida said...

suke dengan suprise party...

Anonymous said...

Le me surprise too. With the cake laa. :D