* HELLO FOLLOWERS *

Sunday, March 11

:: khasiat tahi hidung

holaaaa....sepet's here!! :)

dah lame aku senyap kan? and, dah tentu2 la aku pon dah lame tak update blog aku yg cun sangat2 macam aku nih!! ehehehehe ....... 

* suke ati aku lah nak cakap ape,,blog aku! huahuahuahua... :)p

malam nih aku nak bagitahu korang satu rahsia atau petua yang mungkin korang pon tak tahu wujud nye petua yang tak semegah nih...tapi percaye lah petua ini boleh diterime pakai sebenarnye! ehehehehe....


percaye atau tak yang sebenarnye tahi hidung korang tuh sebenarnye adalah ubat untuk korang yang terkena bisul....hurmm..macam iye tak ye je kan petua nih...tapi cube korang buat andai kate korang terkena bisul nanti...yelaa...tak cube, mane nak tahu kan..so, korang cube lah..mane lah tahu mujarab! heeee :) 

cara nye, amek tahi hidung, lepas tuh letak dan sapu pade tempat yang terkena bisul tuh...buat sampai bisul tuh tak jadi nak tumbuh atau membesar...hurmmm...geli pulak aku rase!*

nak tahu kat mane aku dapat petua yang agak menggelikan  nih? haa, aku dapat tahu dari salah seorang cikgu kt tempat keje aku..die cakap memang mujarab! entah betul atau tak...cube la kalau korang rase nak cube! ehehehehehe :) 

kalau tak berkesan sila bagitahu yeeee! supaye aku boleh serang cikgu tuh! heeee 


p/s :: ape ape pon, nasihat paling mujarab untuk korang yang sedang mengalami bisul, baik terus pegi jumpe doktor! itu yang terbaik sayang Oiii :)


* tapi,,,,,korang ade tahi hidung ke??? lalalalalalalalaaaaaa :p

2 comments:

hana szied said...

kenape laaa rase mcm jijik jeee nii.. hahahah :D

ce tanye cikgu tu ulakk , dy amek petue ni dr mane? haha

Syuhada said...

wah..info yg tersangatlah menarik.....kena cuba...tp bisol lak xde..hakhakhakhak