* HELLO FOLLOWERS *

Saturday, March 3

:: cinta muka buku

dah lame tak dengar lagu nih kan??? -cinta muka buku - sape yang tahu lagu nih..heyy,, anak sedare aku yang 3 tahun pon dah pandai nyanyi lagu si najwa nih...tak padan yang pelat! nak jugak nyanyi...ehehe :))

persoalannye....akan kekal ke cinta si muka buku nih??
hurmm...nih la yang aku nak kupas kan malam nih ^_^ 

~ lets reading >>><<<<

yelaa...name pon cinta IT....orang nye tak tengok lagi.,..dengar suare macam macho je kan? boley buat tidur malam..tapi..bile dah tengok muke? kalau same same chantek, same same emsem, mungkin relashionship tuh akan di teruskan..tapi macam pulak kalau salah sorang tuh tak serupe bikin??

manusia kan..dari mulut, kate nye,rupe tak penting..tapi jauh dari sudut hati diorang, rupe itu penting! normal lah...kalau dah namenye manusia..cinta itu, tetap akan pandang rupe..
tapi...jangan salah faham! ade jugak yang letak kan rupe pade tempat yang ke 2...memang aku selut la orang yang macam tuh! sampai boleh ke jinjang pelamin...dan ke akhir hayat..alhamdulillah..:) 

itu cinta yang berjaya! ^_^

ape ape pon,, - cinta muka buku - faham fahamkan lah...sesuatu yang boleh dianggap positif atau negatif...? 

kalau cinta korang datang dari muka buku, buat yang terbaik! supaye tak sia sia korang bermuka buku dengan si dia! ehehehe....tapi kalau tak berjaye, its ok dear...anggap je si dia tak layak untuk kamu! :)

tapi, perkenalan kite bermula dari muke buku kan? 
dan kat blog nih la kite bergosip kan?? ahaaaaa :))

No comments: