* HELLO FOLLOWERS *

Friday, March 16

> pisahkan lah kami biarpun kami terluka, jika perkara buruk lagi banyak daripada perkara yang baik


' Ya Allah '
Kau yang maha mengetahui segalanya 

bila kehadiran aku hanya mengganggu hatinya,
tidak membawa kebaikan padanya,
maka, pisahkanlah kami biarpun kami terluka.

bila aku tak layak dan bukan yang terbaik untuk dirinya,
maka jauhkanlah aku darinya.

bila aku bukan yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agamanya,
maka jarakkan lah kami agar tidak timbul rasa yang mengundang kecewa.

bila aku bukan yang terbaik,
bila aku bukan yang tercatat di dalam takdir,
dan bila dia berhak mendapat yang lebih baik,
maka jarak kan kami, pisahkanlah kami.

setiap pertemuan, mesti akan ada nya perpisahan...macam tuh la jugak dengan cinta...sebelum kite berjumpa dengan jodoh yang baik, 

Tuhan akan temukan kite dengan orang yang salah dulu..barulah kite akan berjumpa dengan orang yang betol2 telah dijodohkan...ramai yang tanye kenape mesti macam tuh..?? 

meh sini datin sepet nak jawab!.. 
--- supaye bile kite berada di samping suami kite nanti, kite akan rase dia adalah orang yang paling layak untuk kite...bukan orang lain! :) 

hurmm...sekarang aku rase, andai si mereka2 nih bukan jodoh untuk aku, maka Kau temukan lah aku dengan si dia yang di gelar ENCIK JODOH :) perkenankan doaku ya Allah. .aminn :)


** Creaditts utk mR cOol sbb sudi nasihatkan sepet dan bg kate2 semangat ^_^

No comments: