* HELLO FOLLOWERS *

Sunday, January 1

:: di mulakan dengan bismillah

haaaiikkkkkkk!!!!!!!!!!!  konichiwa :)

korang salah letak link ke ape nih?? atau korang salah masok rumah..betol ke nih rumah cik sepet!!?? hahaha...hurmm,, betol la..ni la rumah si sepet :) saje nk cakap loghat jepon! *walau sebenarnye, nih je yang aku tahu...heee :) 

aku mule kan tahun baru ni dengan bismillah :)
assalamualaikum.... dan salam 1 Malaysia :) dan selamat menyambut tahun baru... :)


wahh! terlebih panjang lak kaaaannnn?? tak pelah.. sekali sekala... :)untuk yang pertame tahun 2012, macam biase, sume mengharapkan yang terbaik..semoga tahun nih akan bagi aku dan korang semua 1 kenangan yang manis dan yang pasti sumtink yang korang tak kan lupekan...hope yang sweet la kan?? tak mau la yang sedey sedey...nak kenang pon buat saket ati jek buat ape...iisshh!! mintak di jauh kan lah.. :)


perjalanan kini bermula.......
yesss!! segala galanya bermula sekarang...walau ape pon yang kurang nak buat or nak capai....sekarang lah mule nye usaha tuh...nak kahwen? so, start dari sekarang korang kene serious dengan pasangan korang,, tak nak main main lagi lah...dan yang penting, from now, start kumpul duit bagi yang lelaki okey?? jangan asik nak enjoy jek..heheheh :) nak cari keje tetap? so korang kene rajin rajin kan tangan dan kaki korang pegi hanta resume kat mane-mane jek...kalau ade rezeki, insyaAllah ade keje yang baik untuk korang...tapi, usaha usaha jugak, doa jgan lupe :) okey, tuh jek buat permulaan untuk tahun nih...

selamat datang dua ribu dua belas 

No comments: